Kategorie

poniedziałek, 2 marca 2015

Surowy, wegański sos czosnkowo-ziołowy

Szybki (lub superhiperszybki, jeśli macie w lodówce gotową śmietanę słonecznikową z przedostatniego wpisu ;), prosty i mega dobry sos do... wszystkiego! My zjedliśmy go z makaronem, jednak możecie użyć go do frytek, pizzy, a nawet naleśników. Będzie świetnym dopełnieniem wegeburgerów lub kanapek. Jak widać, możliwości jest całkiem sporo ;) 

Surowy, wegański sos czosnkowo-ziołowy




Składniki:
  • śmietana słonecznikowa (całość z tych proporcji)
  • dojrzałe awokado
  • czosnek (ilość zależy od intensywności czosnku, mój był bardzo ostry, dlatego użyłam tylko jednego ząbka)
  • sos sojowy
  • szczypta soli
  • 1/2 łyżeczki ziół prowansalskich


Do roboty!

Wszystkie składniki blendujemy na kremowa masę. Smacznego!

2 komentarze:

  1. Fajny przepisz i ekstra blog. Jestem pierwszy raz i bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :) Mam nadzieję, że jeszcze tutaj zajrzysz :)

      Usuń