Kategorie

środa, 3 lutego 2021

Wegańskie ciasteczka z ciasta francuskiego


Nie mam siły ruszyć dzisiaj palcem u nogi, a co dopiero kombinować, czym nakarmić hołotę, która wparuje zaraz do domu. I jak tak sobie leżałam, myśląc, czego na pewno nie zrobię na obiad, przypomniałam sobie o ciastkach ekspresowych. Długo czekały na opublikowanie, a więc są, idealne na leniwe dni, kiedy nawet utrzymanie książki w rękach to wysiłek niemożebny. 
Najszybsze ciastka świata- bez wyrabiania, miksowania i innych mniej lub bardziej skomplikowanych czynności. Użyłam cukru kokosowego, bo ma mocny, karmelowy posmak, a przy tym nie jest przeraźliwie słodki. Jeśli nie macie go na stanie, możecie użyć jakiegokolwiek innego sypkiego słodu.


Wegańskie ciasteczka z ciasta francuskiego



 

Składniki:

  • arkusz ciasta francuskiego
  • 3 łyżki mleka roślinnego (u mnie ryżowe)
  • 3 łyżki cukru kokosowego
  • łyżka cynamonu


Do roboty!

Ciasto francuskie rozwijamy. Smarujemy je mlekiem roślinnym. Cukier koko mieszamy z cynamonem, posypujemy cały arkusz ciasta. Zwijamy w rulon (od szerszej strony), kroimy w plastry. Pieczemy 10 minut w 220 stopniach (użyłam termoobiegu). Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz