Kategorie

środa, 14 maja 2014

Puree ziemniaczane z awokado

Tyyyle zdrowych tłuszczy przemyconych w niepozornym puree! ;)

Puree ziemniaczane z awokado


Składniki:
  • 6 ziemniaków
  • awokado
  • 10 listków świeżej bazylii
  • 3-4 ząbki czosnku
  • sól
  • pieprz



Do roboty!

Ziemniaki gotujemy w osolonej wodzie. Gdy będą już miękkie, odcedzamy. I teraz mamy dwie możliwości: ziemniaki i obrane awokado traktujemy tłuczkiem/praską, do uzyskania gładkiej masy, albo robimy to blenderem, tzw. żyrafą. Ja lubię ułatwiać sobie życie, dlatego użyłam blendera. Awokado, ziemniaki, bazylię i czosnek zblendowałam, a następnie posoliłam i dopieprzyłam. Jeśli ziemniaki ugniatamy widelcem lub innym widelcopodobnym narzędziem, bazylię drobno siekamy, a czosnek przeciskamy przez praskę. Solimy, pieprzymy, mieszamy. Smacznego! ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz